Компанията "IPG Mediabrands"– втора в света по привличане на нови клиенти

© IPG Mediabrands

Дарко Лукич, главен изпълнителен директор на "IPG Mediabrands" за Югоизточна Европа

Според тазгодишния доклад на RECMA агенционната мрежа "IPG Mediabrands" е втора в света по осъществен newbusiness съответно по привличане на нови клиенти. Настоящият успех е постигнат преди всичко благодарение на агенциите "Initiative" и "UM", развиващи дейност в рамките на "IPG Mediabrands". На глобално равнище по привличане на нови клиенти медийните агенции индивидуално се класираха на второ място ("Initiative") и съответно на четвърто място ("UM").


За успеха на агенционната мрежа "IPG Mediabrands" допринесоха и медийните агенции, работещи в региона на Югоизточна Европа като "UM" (Белград, Загреб, София), които в предишния доклад на RECMA се класираха в Топ 3 на медийните агенции на пазарите в Сърбия, Хърватия и България. Агенционната мрежа "Initiative" също така е най-успешната глобална медийна агенция в развитието на бизнеса и привличането на нови клиенти през първата половина на 2018 г. според доклада на международната консултантска къща "R3".


"На пазарите, на които от години развиваме дейност, разбира се, че един от нашите приоритети е и newbusiness съответно разширяването на портфолиото на нашите клиенти с широк диапазон от различни категории. Ръстът на "IPG Mediabrands" на глобалния агенционен пазар се отрази и върху нашия бизнес, в който бележим значителен напредък. Гордеем се, че следваме глобалната тенденция и с всяка година развиваме дейността си чрез привличане на нови клиенти. Трябва да подчертаем, че в това отношение разполагаме със силната подкрепа на агенционната ни мрежа. Проучванията като тези на RECMA представляват потвърждение на това и признание за "IPG Mediabrands". "Нашата амбиция е да продължим годината така, както я започнахме, с разширяване на портфолиото на клиентите ни от различните клонове на индустрията" – заяви Дарко Лукич, главен изпълнителен директор на "IPG Mediabrands" за Югоизточна Европа.


RECMA е независима компания, която на глобално равнище извършва проучвания, свързани с дейността на медийните агенции. Проучванията представляват стратегически инструмент за най-големите световни рекламодатели и често са решаващ фактор при избора на медийна агенция за сътрудничество.

Горещи теми

Още от Дневник

Лондон и Брюксел договориха сделката за Брекзит, Мей приема всеки министър поотделно
За пръв път в мониторинга Еврокомисията се разтревожи за медийната среда в България
Тимерманс видя шанс за скорошен край на мониторинга в България, Румъния прави стъпки назад